The 2-Minute Rule for دستگاه تصفیه آب زینود

Wiki Article

شیر ستاره ای، شیر نیمه اهرمی، شیر اهرمی بلند، شیر طلایی تصفیه آب، شیر نقره ای، شیر کروم مات و… موجود میباشند.

تصفیه ی آب لوله کشی برای تولید آب آشامیدنی شامل حذف آلاینده ها از آب خام تصفیه نشده برای تولید آبی است که به اندازه کافی خالص و سالم برای مصرف انسان بدون هیچ گونه خطر کوتاه مدت یا طولانی مدت باشد و هر گونه اثر سو برای سلامتی نداشته باشد. به طور کلی، بیشترین خطرات میکروبی با نوشیدن آب آلوده به مدفوع انسان یا حیوانات از جمله پرندگان همراه خواهد بود. مدفوع که در خاک های زیر زمینی با آب شهری محلول میشود منبعی از باکتری های بیمازی زا، ویروس ها، پروتوزوهاها و کلمینت ها است. از بین بردن و تصفیه عوامل بیماری زای میکروبی از آب ضروری است. معمولا با استفاده از مواد شیمیایی همچون کلر، مواد جامد معلق، باکتری ها، جلبک ها، ویروس ها، قارچ ها و مواد معدنی بیش از حد همچون آهن و منگنز از آب حذف میگردند. مواد جامد و مضر محلول در آب، آسیب بزرگی به سلامت چندین کشور توسعه یافته که کمتر به تکنولوژی تصفیه آب دسترسی دارند وارد مینماید.

سایز جمع و جوری داره و خیلی کم صدا و منبع آب رو هم کوچیک کردن که آب در گردش باشه و راکد نمونه فیلترینگشم خیلی خوبه و آب طعم خاصی نمیگیره

کیفیت آب خروجی بالاست. شرکت بسیار پاسخ گویی داره. پرسنل مودب و با حوصله هستن. پشیمون نمی شید.

مخازن تصفیه آب در دو مدل استیل و فایبر گلاس در بازار عرضه میگردند. عملکرد کلی مخزن ذخیره تحت فشار به این صورت است که آب آشامیدنی داخل یک تیوپ پلاستیکی داخل مخزن ذخیره میگردد و دور تا دور این تیوپ که آب تصفیه website شده در آن است تحت فشار باد خواهد بود تا در صورتی که شیر روی سینک را باز کردید تیوپ توسط فشار باد مچاله شده و آب تصفیه شده با فشار مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

املاحی مانند مواد شیمیایی،نیترات‌ها، فلزات سنگین یا نمک محلول در آب نمی‌توانند از این فیلتر عبور کنند به همین دلیل بازدهی روش اسمز معکوس بسیار بالاست.

رنج قیمت دستگاه تصفیه آب آمریکایی این دستگاه ها از پانصد هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزار تومان میباشد.

اصلی ترین نکته در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. اهمیت این موضوع به این دلیل است که در صورت خرابی دستگاه، شرکت مربوطه بدون هزینه آن را برطرف کند و برای تعمیرات و تعویض فیلتر ها نیز قادر به ارائه سرویس دهی باشد.

کربن اکتیو در مرحله دوم دانه های سیاه کربنی میباشند که پس از نصب و هر بار تعویض فیلتر نیاز به کربن گیری نیز خواهند داشت.

دماتجهیز، تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی تاسیسات ساختمان دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و ... آشنایی بیشتر

محصولات زینود توسط شرکت تصفیه آب ایلیا گستر تولید میشوند و جزو باکیفیت‌ترین های بازار هستند.

یعنی این آب برای جلوگیری از دیابت نیز موثر است. بسیاری از آزمایشات و تحقیقات دانشمندان ثابت کرده است که آب یونیزه یک روش بسیار مناسب برای کاهش سطح قند خون می باشد.

لازم به ذکر است که زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب با توجه به نوع و میزان سختی آب در مناطق مختلف کشور متفاوت است.

((با بررسی بازار های کشور و وجود تقلبی بودن و ناکارآمدی اکثر دستگاه های عرضه شده در بازار ، تلاش نمودیم تا جهت عرضه کالای با کیفیت و سالم با شرکت هیوندای وارد مذاکره شویم و جهت اخذ نمایندگی از این شرکت اقدام نماییم.

Report this wiki page